
Veel gestelde vragen (FAQ)
Heeft u een vraag over de producten en/of diensten van Van Assendelft - Hollander Bogaert? Bekijk onderstaand de veelgestelde vragen of stel uw vraag door middel van het feedback formulier.
Algemeen
Hoe meld ik me aan als nieuwe klant bij VAHB?
Wij leveren uitsluitend aan wederverkopers onder voorbehoud van ontvangst van de volledige bedrijfsgegevens:
- Volledige bedrijfsnaam
- Adres gegevens
- Uittreksel van uw inschrijving bij de KvK
- Uw BTW nummer.
Deze gegevens kunt u sturen naar sales@vahb.nl
Kan ik als particulier ook bestellen bij VAHB?
Nee, dat is niet mogelijk. Bij ieder artikel vindt u de dichtstbijzijde dealer.
Waar levert VAHB?
VAHB levert zowel nationaal als internationaal.
Wat zijn de algemene leveringsvoorwaarden van VAHB?
After Sales
Wat moet ik doen als een artikel ontbreekt bij de levering?
Indien u bij het controleren van de ontvangen bestelling een artikel mist, kunt u dit direct melden via een e-mail naar sales@vahb.nl. Er wordt in samenspraak gezocht naar een passende oplossing.
Wat moet ik doen als een artikel beschadigd geleverd wordt?
Indien u bij het controleren van de ontvangen bestelling beschadiging aantreft bij een artikel, kunt u dit direct melden via een e-mail naar sales@vahb.nl. Ter ondersteuning ontvangen wij graag een foto erbij. Er wordt in samenspraak gezocht naar een passende oplossing.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Er wordt gestreefd naar een zo snel mogelijke klachtafhandeling . U
kunt een e-mail sturen naar sales@vahb.nl. Vermeld hierbij het artikelnummer, de klachtomschrijving en ter ondersteuning een foto (indien mogelijk). Er wordt in samenspraak gezocht naar een passende oplossing.
Bestellen en bezorgen
Is er een minimale bestelhoeveelheid (VPE)?
De producten kennen in de meeste gevallen een verpakkingseenheid (omverpakking) van meerdere stuks. We leveren producten uitsluitend in veelvouden van de verpakkingseenheid (= minimale besteleenheid).
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De inkoopprijzen die vermeld worden zijn exclusief BTW en de adviesverkoopprijzen worden vermeld inclusief BTW.
Wat zijn de verzendkosten?
Orders vanaf € 500,- (netto exclusief BTW) worden binnen de Benelux franco geleverd. Bij leveringen onder de € 500,- worden de werkelijke vrachtkosten via de factuur in rekening gebracht. Bij orders onder de € 150,- worden naast de vrachtkosten ook € 15,- administratiekosten in rekening gebracht.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Orders die voor 13.00uur zijn besteld, worden binnen de Benelux in de meeste gevallen de volgende dag geleverd.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is mogelijk bij ons magazijn in Gilze.
Overig
Kan ik een bezoek brengen aan de showroom van VAHB?
Ja, wij staan voor onze (potentiële) partners altijd open voor een bezoek aan onze showroom. Neem contact op voor een afspraak.
Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode niet meer weet of kwijt ben?
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen (bv. adres of e-mailadres)?
Hoe ontvang ik mijn facturen?
We versturen de facturen standaard via e-mail.
Heeft u een vraag of een opmerking? Vertel het ons!